איך בוחרים מקדם אתרים?

כאשר מחפשים מקדם אתרים, חשוב לוודא שהוא כשיר באמת ובתמים לתפקיד. חשוב להיות מודעים לרקע ההשכלה, הניסיון וההסמכות שלהם, וזה לא דווקא צריך להיות משהו עם תעודה, אלא עם הוכחות ותיק עבודות ברור.

חשוב גם לוודא שהם מתאימים לארגון או לעסק שלך. אתה רוצה לוודא שהם יכולים להניב תוצאות מעולות בזמן ובעלות נמוכה.

זכור גם את אופי המוצר או השירות שלך. זה עשוי להיות מועיל למצוא מישהו שמתמחה בנישות או תעשיות מסוימות במקום מישהו שמספק שירותי SEO כלליים מכיוון שזה יוביל לתוצאות טובות יותר.

אם אתה רוצה לקדם את העסק שלך באמצעות חיפוש אורגני, עליך להעסיק איש קידום אתרים. אדם זה יעזור לך לזהות את מילות המפתח הנכונות, לבחור את הכותרות הטובות ביותר עבור המאמרים שלך ולייעל את האתר שלך למנועי חיפוש.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להבין את צרכי העסק שלך ולאחר מכן להתאים אותם למערך המיומנויות של ספק שירותי ה- SEO. תוכל גם לשאול אותם על תהליך העבודה שלהם וכיצד הם מדרגים אתרים בדפי תוצאות מנועי חיפוש (SERP).

חשוב שלכל איש SEO יהיה הבנה טובה של מה שהוא מקדם. ככל שהידע של התחום גדול יותר, כך איש ה- SEO יהיה טוב יותר.

יתר על כן, חיוני שארגון יבחר את סוג אסטרטגיית הקידום המתאימה לצרכיו.

בחירת איש קידום אתרים יכולה להיות משימה קשה מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה מי יתאים ביותר לצרכי הארגון שלך. להלן מספר דברים שכדאי לחשוב עליהם כשאתה מחפש מישהו שיעבד בחברה שלך:

-איזה כישורים יש למועמד הפוטנציאלי?

-איזה סוג אסטרטגיית קידום מכירות תתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי החברה שלך?

-באיזה ענף הם מתמחים?

-כמה ניסיון יש להם בענף הספציפי הזה?

אם אתם מחפשים מישהו שיעזור לכם בשיווק המקוון שלכם, יש צורך למצוא את האדם המתאים שיתאים לצרכים שלכם ולא להוסיף עבודה נוספת.

חשוב לדעת מה עושה SEO וכיצד הוא יכול לעזור לך. חשוב גם לדעת כמה זמן וכסף יידרשו לפני שכירת מומחה SEO.

לפני בחירת איש מקצוע, עליך להתחשב בהרבה גורמים. המאמר הבא יעזור לך להבין את היסודות של קידום אתרים וכיצד להעסיק איש קידום אתרים.

השלב הראשון הוא להבין את היסודות של SEO ואת מה שהוא עושה עבור העסק שלך. הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להעסיק מישהו שאין לו הבנה מלאה של מה הם נשכרים לעשות.

השלב הבא שלך הוא למצוא מישהו שיש לו ניסיון בענף או בתחום שלך, מכיוון שזה יהיה מועיל יותר מאשר העסקת גנרליסט. חשוב כי לאדם תהיה הבנה בענף, כמו גם ברקע שיווקי, מכיוון שזה יהיה תפקידו להביא תנועה באמצעות קמפיינים שיווקיים וקמפיינים מקוונים. הם זקוקים להבנה של תחומים אלה, כדי שיוכלו לספק מידע מדויק על מה שצריך לתקן או לשנות באתר שלך,

בחירת איש ה- SEO המתאים לעסק שלך גוררת מספר גורמים חשובים. ראשית, עליך למצוא מישהו בעל מומחיות טכנית. זה לא רק אומר שיש להם את הכישורים לייעל את האתר שלך למנועי חיפוש, אלא גם שהם יודעים כיצד חברות מודדות את התקדמות SEO. אתה גם צריך מישהו שמוכן לעבוד איתך, הכולל פתיחות לגבי כל שינוי שיבוצע באתר שלך והיות זמין לכל השאלות שלך. לבסוף, חשוב כי לאדם זה יהיה רקורד טוב של הצלחה בתחום.

ישנם הרבה גורמים שיקבעו את ההצלחה של איש SEO לאתר שלך. אלו כוללים:

– תחום ההתמחות שלהם,

– הניסיון שלהם,

– המחיר שלהם.

עליך להבין את חשיבותם של שלושת ההיבטים הללו וכיצד הם יכולים להשפיע על העסק שלך. ייתכן שתרצה להעסיק מישהו על פי מומחיותו או עלותו. אבל אתה צריך להחליט מה הכי חשוב לך ולחברה שלך.

איש ה- SEO חייב להיות בעל הבנה מוצקה של התעשייה, כמו גם את השיטות הטובות ביותר ליישום. חשוב לא רק לחפש מישהו בעל כישורי קידום אתרים אלא גם מישהו שיש לו הבנה מוצקה של התעשייה.

איש SEO מתכוון לדברים שונים בתעשיות ובחברות. עם זאת, יש כמה כישורים שכל אנשי קידום אתרים חייבים להיות בעלי כדי להצליח:

– ידע וניסיון של מטרות תעשייתיות ועסקיות

– הבנה וביצוע של שיטות מומלצות לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

– יכולת ניתוח ותעדוף שינויים באתר

כולנו רוצים להשקיע במישהו שיכול לעשות עבודה טובה. בחירת האדם המתאים לקידום אתרים היא קשה בגלל ריבוי נותני השירותים הזמינים. עם זאת, אתה צריך לדעת אילו כישורים נדרשים בכדי שתוכל להניב תוצאות טובות לאתר שלך.

לפני שאתה שוכר מישהו, ודא שיש לו את הכישורים הבאים:

בחירת איש ה- SEO המתאים לחברה שלך עשויה להיות מסובכת. אתה צריך לדעת מה אתה צריך, מה הם יכולים לעשות ומה אתה מחפש באדם.

הדבר הראשון שאתה צריך לקבוע הוא אם החברה שלך זקוקה לאיש קידום אתרים חיצוני, או אם תוכל להעסיק מישהו באופן פנימי. אם זה האחרון, כדאי לשקול באיזו מחלקה או צוות הם יתאימו בצורה הטובה ביותר. לדוגמה, מישהו בעל ניסיון בשיווק תוכן עשוי להתאים לעבוד עם כותבי תוכן ועורכים על כישורי הכתיבה והידע שלהם בטכניקות SEO. או בונה אתרים שיש לו ניסיון בעיצוב ובניית אתרים בתאמה אישית.

כדאי גם לשקול אם אתה רוצה מישהו שיעבוד במשרה חלקית או במשרה מלאה עבור החברה שלך או כפרילנסר בלבד.

מקדם אתרים, המכונה גם איש קידום אתרים, הוא אדם המנהל את הנוכחות האינטרנטית של החברה שלך.

בעת בחירת איש קידום אתרים, יש לקחת בחשבון שלושה היבטים חשובים:

– מה שהם יודעים על קידום אתרים (לא רק הבסיסי, אלא גם הצורה המתקדמת שלו)

– מה שהם יודעים על העסק שלך (או כמה הם בעניין להקשיב מלכתחילה)

– כמה ניסיון יש להם (לא רק ב-SEO אלא גם בתחום שאתם רוצים לקדם)

בסופו של דבר חשוב להבין שכל מקדם אתרים יש לו את היתרונות שלו, יש כאלו שהם מעין סוכנות בוטיק שכזו עם הרבה שירות ויחס חם ויש כאלו שהם פשוט הרבה יותר אנשי ביצוע. הכל תלוי בכם, מה אתם רוצים ומה אתם מחפשים. 

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM