הגדלת מכירות לעסק באמצעות Google My Business

עבור מי שהשתמש בעבר באפליקציות ופלטפורמות כמו גוגל פלוס או בשירות מקומות של גוגל, מכיר מקרוב את פלטפורמת גוגל מיי ביזנס. Google My Business היא פלטפורמה שניתן להירשם אליה חינם, מה שעשוי אפילו להוביל אתכם לראשית תוצאות החיפוש אפילו אם אין לכם אתר אינטרנט. בואו נבין כיצד זה עובד.

גם אם אין לכם אתר אינטרנט, אתם מוזמנים להכיר את גוגל מיי ביזנס ולהירשם אליה בחינם. ברישום לפלטפורמה זו, אתם מאפשרים לעצמכם להתפרסם בתוצאות החיפוש באינטרנט וגם במפות של גוגל. גם אם האידום האורגני שלכם הוביל אתכם לדף מספר 5 בתוצאות החיפוש של גוגל, חיפוש לוקאלי של גולשים יחשוף את העסק שלכם בפניהם. חיפוש לוקאלי הוא חיפוש אינטרנטי אשר מתמקד בעסקים ואנשי מקצוע לפי אזורים גאוגרפיים מדויקים. למשל, קבלן ברעננה, שרברב בתל אביב, נגר בדימונה וכדומה. אם שאלתם את עצמכם איך להביא לקוחות לעסק שלכם, השורות הבאות עבורכם.

לקדם עסק מקומי בפלטפורמת Google My Business

עסקים מקומיים מחייבים קידום ושיווק באינטרנט, מה שמסתמך על שיטות פרסום שונות, כמו גוגל לעסק שלי (מיי ביזנס). בין שיטות הפרסום שיעלו לכם לא מעט כסף, תוכלו למצוא דרכים לקדם עסקים מקומיים בחינם. פלטפורמת גוגל מיי ביזנס היא חינמית לחלוטין, כאשר תוכלו להוריד אותה מחנות האפליקציות בנייד שלכם.

כשאתם מורידים את האפליקציה של גוגל מיי ביזנס, אתם מתבקשים למלא מספר פרטים שהגולשים שלכם יהיו מעוניינים להיחשף אליהם. תצטרכו למלא את שם העסק, מספר הטלפון בעסק, כתובת העסק, תחום עיסוק ועוד. בסוף הרישום לפלטפורמה, אתם תתבקשו למלא את כתובת המגורים שלכם בכדי שתישלח אליכם גלויית אימות. הגלויה בדרך כלל מגיעה לאחר כ-20 ימים. ורגע לפני שחושבים איך להביא לקוחות לעסק שלי באינטרנט, כדאי לדבר גם על הפרטים שממקדים את הגולשים.

להציג לגולש את הפרטים החשובים בצורה ממוקדת

הגולשים באתר האינטרנט מעוניינים לקבל מידע מדויק וממוקד. לכן, גוגל מיי ביזנס בדרך כלל מציגה קודם כל את שעות העבודה של בית העסק ואת מספר הטלפון שלו. כמו כן, בעלי עסקים בדרך כלל יבחרו להעלות תמונות לפלטפורמה בכדי למשוך את העין של הגולשים.

אם שאלתם איך להביא לקוחות לעסק שלי באינטרנט, כדאי לנסות עזרים ויזואליים. תוכלו להוסיף גם סרטון תדמית קצר, תוכלו להציג ביקורות חיוביות על העסק, קישור למסלול הגעה בעזרת גוגל MAPS ועוד. בפועל, זו פלטפורמה שבעצם ממקדת את הגולש מעודדת אותו ליצור קשר מאוד בקלות. מאחר שרוב הגולשים לא מכירים את האפשרות של גוגל מיי ביזנס ולא יודעים במה זה כרוך, מבחינת הגולש –  אתם מופיעים במיקומים הראשונים. ידוע שרק קידום אורגני יכול לקחת את בית העסק למקומות הראשונים בדרך כלל, אבל גוגל מיי ביזנס למעשה משנה כאן את הכללים מעט. וזה מבורך.

האם אני יכול לפתוח גוגל לעסק שלי לבדי?

אכן כן, אפשרי לפתוח גוגל מיי ביזנס די בקלות. פתיחת הכרטיס שלכם מתחילה בחנות האפליקציות, שם אתם מבצעים הורדה חינמית. לאחר מכן, אתם נרשמים וממלאים את כל הפרטים שהפלטפורמה מבקשת. לבסוף, גם לכם יהיה כרטיס ביזנס בגוגל.

אם אתם מסתבכים עם פתיחת הכרטיס, או שמא פשוט אין לכם זמן להתעסק עם זה, חברת בניית אתרים תוכל לסייע לכם בקלות. כמו כן, חברות קידום גם עשויות לספק לכם את השירות של פתיחת כרטיס בגוגל מיי ביזנס.

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM