הקמת משרד – כל מה שחשוב לדעת

אם הגעתם לפה סימן שאתם מעוניינים להקים משרד בקרוב. אין זה משנה באיזה תחום אתם מעניינים להקים את המשרד שלכם, זה יכול להיות משרד בתחום הנדל ן, משרד של חברת דיגיטל, משרד רואה חשבון, עורך דין או אפילו משרד של אדריכלית או מעצבת פנים.

כאשר אנחנו מקימים משרד ישנם מספר דברים אשר נצטרך לשים עליהם דגש, כך נוכל לנהל את הדברים בצורה יותר פרודקטיבית ונכונה. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להקים את המשרד המושלם.

לוקיישן זה שם המשחק

כאשר אנחנו מקימים את המשרד שלנו חשוב שנבחר למקם אותו בלוקיישן מתאים. לצורך העניין, אם אנחנו משרד בתחום הנדל"ן אולי מקום בעל פרויקטי בנייה שאנחנו משווקים יכול להיות לוקיישן מעולה.

עלינו לחשוב איזה משרד אנחנו מקימים ומה הם היתרונות הטמונים לנו בבחירת המיקום. משרד בתחום עריכת הדין? אולי משרד באיזור בו נמצאים עורכי דין נוספים, רואי חשבון ושאר אנשים אשר תוכלו לעבוד איתם בשת"פ ולקיים איתם יחסי עבודה יכול להיות מעולה עבורכם.

סביבת עבודה נוחה ונקייה

כאשר אנחנו מקימים את המשרד שלנו חשוב שנבנה משרד על גבי סביבת עבודה נוחה ונקייה, דאגו מבעוד מועד לסדר לכם את כל הציוד המשרדי אותו אתם צריכים, חשבו על פינות פנאי בהם תוכלו להיזרק בחלל ברגע בו תרצו מעט לנוח מנבכי היום ולקבל קצת פרופורציות.

כמו כן, יש חשיבות גבוהה לעיצוב סביבת העבודה מאחר והיא מתקשרת באופן ישיר עם פרודוקטיביות ויעילות של העובד ושלכם. המשרד שלכם זה מקום אשר סביר לוודאי תשהו רוב היום, במקרים מסוימים אפילו יותר מהבית הפרטי שלכם – אל תזלזלו בסביבה הזו.

שעון נוכחות

אנחנו לא חושבים שאתם בעד לרשום כל יום בקלסר מי הגיע מתי, או אפילו לנהל קובץ אקסל של שעות. דאגו לשעון נוכחות חכם אשר מסונכרן יחד עם מנהלת החשבונות שלכם, כך תוכלו להיות עם יד על הדופק מבחינת זמני עבודה ומשכורות, כמו גם לבדוק מה היא תפוקת העובדים שלכם והאם הם יעילים במסגרת הזמן שהם עובדים.

סביר להניח שתגלו שכל עובד מספיק מספר מטלות שונה ביחס לשעות שהוא עובד, כך תוכלו להתאים גם את העבודה בצורה מתאימה וייעודית לכל אחד.

תשתיות אינטרט מתאימות

סידרתם את כל הציוד המשרדי השונה, יש לכם עכשיו סביבת עבודה יותר מנוחה. כעת נשאר לדאוג לתשתיות אינטרנט מתאימות במשרד.

מבעוד מועד אנו ממליצים לכם טרם הרכישה או ההשכרה של המשרד לבדוק מה הם התשתיות הנמצאות בחלל, במידה ואין זה יהיה התפקיד שלכם לבצע הקמה של התשתית.

כיום, אינטרנט הוא דבר שאנחנו לא יכולים להתפשר עליו בשום צורה מאחר והוא מעורב כמעט בכל תהליך עסקי שלנו. בדקו עם חברות המספקות אינטרנט על גבי סיבים אופטיים על הקמת תשתית אצלם במשרד.

אינטרנט המבוסס על גבי סיבים אופטיים נחשב לאינטרנט מהיר יותר משמעותית מהאינטרנט המסורתי ויכול להגיע למהירות הורדה של 1000MB – בול מה שאתם צריכים לעסק שלכם.

מזל טוב, הקמתם את המשרד הראשון שלכם!

מזל טוב, סיימתם את כל הארגונים והסידורים הרלוונטים לשם הקמת המשרד שלכם. כעת מה שנשאר לכם זה להנות מהחלל החדש ולהעריך אותו. מאחלים לכם המון בהצלחה!

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM