מה הקשר בין מתנות לעובדים לניהול נכון של העסק?

אם אתה רוצה שהעובדים שלך יהיו מאושרים בעבודה ופרודוקטיביים, עליך להבין כיצד לנהל אותם נכון

נהל את העובדים שלך כדי להבטיח שהם משיגים את יעדיהם. אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, ישנם שפע של משאבים באינטרנט שיכולים לעזור לך. כמה מהדרכים היעילות ביותר לנהל את העובדים שלך כוללות הצבת ציפיות ברורות, מתן משוב, מתן הכרה והדרכתם כיצד להתקדם כך שירגישו מוערכים.

חיוני שבעלי עסקים יהיו מודעים לקשר בין מתנות לעובדים. הם צריכים להתחשב בצרכי העובדים תוך כדי חשיבה על מה שהם הולכים לתת להם.

חברה צריכה גם לדעת את הניהול הנכון של מערכת היחסים הזו על מנת להבטיח שהדברים יתנהלו בצורה חלקה. כל בעל עסק ישמח שהחברה שלו תהיה הצלחה, אבל הוא חייב לזכור שצעד אחד אחורה פירושו שני צעדים קדימה.

ישנן דרכים רבות להראות הערכה לעובדים, אך הענקת מתנות נתפסת לרוב כדרך אקסטרווגנטית להפגין הערכה.

לצוות ההנהלה של החברה חשוב לשמור על קווים מנחים ברורים האם ראוי או לא מתאים לעובד לתת מתנה. אם החברה מאפשרת זאת, צריכות להיות הנחיות קפדניות לגבי סוגי המתנות המקובלים והתדירות שבה מתן המתנות אמור להתרחש. הנחיות אלו יסייעו לאנשים עם הענקת מתנות שאינה גורמת לעימותים במקום העבודה או לבעיות עם חובות העבודה.

הרעיונות למתנות הם אינסופיים. לכל אחד יש משהו שמתאים לו, בין אם אתה מחפש מתנה לעובד שלך או אפילו לבוס שלך.

עובדים ותיקים, בדומה לעובדים שעבדו בחברה 10 שנים או יותר, מקבלים לרוב מתנות כשהם מגיעים לאבן דרך בקריירה שלהם.

החברה מציעה להם הכרה המגיעים להם על מאמציהם ותרומתם לחברה. מתנה נתפסת כהשקעה שתניע אותם להמשיך בעבודתם הטובה.

חברות מסוימות כמו גוגל מציעות מתנות מותאמות אישית כמו למשל מוצרי פרסום וגאדג’טים שונים, מה שיוצר מתנה בנוסח התפקיד בעבודה, שזה יוצר משהו נחמד. לעובדים שהגיעו לאבני דרך מסוימות כמו 5, 10, 25, 50 שנות שירות בחברה.

מתנה יכולה להיות בונוס נוסף על המשכורת שלהם או בונוס הנשלח ישירות לחשבון הבנק שלהם. חברות מסוימות אף מחלקות בונוסים מדי חודש אם הן עומדות במדדים מסוימים שנקבעו על ידי החברה.

מאז ומתמיד, עסקים העניקו לעובדיהם מתנות. נוהג זה הפך נפוץ במקום העבודה ומשמש להבעת תודה לעובדים על עבודתם הקשה ולניהול בריא של העסק. עם זאת, מתנות אלו עלולות לעיתים לגרום לבעיות לחברות אם אין להן פיקוח מתאים.

ניהול נכון

עסקים, בין אם הם סטארט-אפים או תאגידים גדולים, צריכים להיות בעלי אסטרטגיה ברורה על מנת להגיע להצלחה.

כדי להצליח, עסקים צריכים להיות בעלי הבנה נכונה של העסק שלהם. הם צריכים לדעת מה הם מתכננים לעשות ואת הכיוון שהם צריכים ללכת. אם יש לך ידע נכון על העסק שלך, אתה יכול לבנות בסיס חזק יותר עבור החברה שלך.

כאשר מדובר בניהול עסק, ישנם שני חלקים עיקריים: אסטרטגיה ותפעול. האסטרטגיה כוללת תכנון וחיזוי בעוד התפעול מכסה את הפעילות השוטפת בארגון. בכל העסקים, מומלץ שהאסטרטגיה תתבצע לפני שהפעולות מתחילות להתרחש בארגון מכיוון שהיא תוביל לקבלת החלטות טובה יותר כאשר אסטרטגיות מיושמות בפעילות.

תהליך חזק מקצה לקצה שמתחיל באסטרטגיה ומסתיים בביצוע הוא הדרך הטובה ביותר עבור ארגונים לוודא שהמוצר או השירות שלהם ממצה את מלוא הפוטנציאל שלו.

מייסדים ומנהלים רבים של סטארטאפים מתקשים לנהל את העסק. בסופו של דבר הם מבלים את רוב זמנם בפעילויות יומיומיות כמו רעיונות עבודה לעובדים חדשים, פגישה ודיבור עם לקוחות פוטנציאליים. זה משאיר להם פחות זמן להתמקד בפיתוח האסטרטגיה העסקית הנכונה וביצועה ביעילות.

כדי לנהל עסק בצורה יעילה, צריך לחשוב על הצלחת החברה לטווח ארוך על ידי מחקר קהל היעד שלה, ניתוח נתח השוק של המתחרה שלה, פיתוח אסטרטגיה שיווקית וכו'.

איך לבחור עובד לחברה

ישנן שתי דרכים לבחור עובד לחברה. הראשון הוא להעסיק מישהו עם הכישורים והכישורים הנכונים. זה המקום שבו אתה יכול לוודא שיש להם את ההתאמה המושלמת לעבודה והם יהיו פרודוקטיביים בטווח הארוך. השני הוא להעסיק אדם שיש לו פוטנציאל לצמוח לעובד מצוין בעתיד.

בשני המקרים חייבים לבצע מבחני מיון לעובדים. תכונות אישיות חיוניות להצלחה, תכונות שאף אחד מלבד המעסיק לא יודע עליהן, תכונות המעניקות לעובדים יתרון על פני אחרים, תכונות ניתנות להערכה באמצעות ראיונות ומבחני מיון.

כמעט כל עסק צריך עובדים או סוג של כישרון דמוי עובד כדי להשלים את המשימה שלו. עם זאת, חשוב יותר למצוא את הכישרונות הטובים ביותר עבור החברה שלך במקום להעסיק את כל האנשים שאתה צריך. השקעה בעובד היא תהליך ארוך טווח שיכול להיות בעל השפעה משמעותית על הביצועים העסקיים.

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM