השקעות למתחילים, האם כדאי?

השקעה יכולה להיראות מרתיעה עבור אנשים רבים. יש כל כך הרבה אפשרויות וסוגי השקעות לבחירה. עם זאת, כאשר אתה משקיע במניות, זה הרבה יותר פשוט מאשר כאשר אתה משקיע במשהו כמו נדל"ן. השקעה במניות לא דורשת הרבה זמן או מומחיות – וזו הסיבה שהיא מושלמת למתחילים כי זה לא קשה מדי להתחיל.

אם אתה רק מתחיל עם השקעות במניות, זכור את הדברים הבאים:

-בחר את סוג המניות התואם את סובלנות הסיכון שלך (סיכון גבוה/תשואה גבוהה או סיכון נמוך/תשואה נמוכה)

-מצא ברוקר מקוון שיש לו עסקאות למתחילים

-קבע כמה כסף אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על מניות מדי חודש

-תחליט כמה זמן אתה

השקעה היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את הכסף שלך. זה לא רק על הכסף, אלא גם על הידע שאתה צובר. ככל שתלמד יותר, כך תהפוך למשקיע טוב יותר.

בכל הנוגע להשקעה למתחילים, ישנם שלושה סוגי השקעות עיקריים – מניות, אג"ח וקרנות נאמנות. מניות הן המקום שבו אתה יכול להרוויח או להפסיד הרבה כסף בפרק זמן קצר. איגרות חוב מספקות יותר תשואה יציבה, אך נמוכה יותר לאורך זמן; הם הטובים ביותר למשקיעים שרוצים פחות סיכון ותשואה פוטנציאלית גבוהה יותר על השקעתם לאורך זמן. קרנות נאמנות מציעות פיזור, כלומר הן מפזרות את כספך על פני מספר השקעות שונות (כגון מניות או אג"ח), מה שמפחית את הסיכון כי אם סוג אחד של השקעה יפגע, ההשקעות האחרות שלך יעזרו לקזז את ההפסד הזה

השקעות הן נושא שקשה לדבר עליו בימים אלה. עם כל כך הרבה אפשרויות שונות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

מאמר זה ידון בסוגי ההשקעות השונים הזמינים למתחילים וכיצד הם יכולים לעזור לך להגיע ליעדים שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של השקעות שיכולים להתאים למתחילים. הסוג הנפוץ ביותר הוא במניות או בקרנות, המספקות למשקיעים נתח בבעלות על חברות או עסקים אחרים שבהם השקיעו. אם זה לא סוג ההשקעה שאתה מחפש, עדיין יש המון הזדמנויות אחרות בחוץ! (מוזמנים לקרוא עוד באתר של עומר רבינוביץ')

חלק זה ידבר על השקעות למתחילים. הוא יכסה דוגמאות להשקעות שונות, מה כדאי לדעת לפני השקעה וכמה כדאי להשקיע.

אם אתם מחפשים להתחיל להשקיע, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הדבר הראשון הוא רמת סבילות הסיכון שלך. אתה רוצה לוודא שההשקעה לא מסוכנת מדי עבורך או שמרנית מדי עבורך. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא מסגרת הזמן שבה אתה מוכן להשקיע. ושלישית, כמה כסף יש לך? לאחר ששלושת הנקודות הללו נשקלו, הגיע הזמן להתחיל לבדוק איזה סוג השקעה מתאים לצרכים שלך בצורה הטובה ביותר!

השקעה יכולה להיות מאמץ מאוד מתגמל אבל היא גם יכולה להיות מסוכנת ולכן חשוב להתחיל עם סכומים קטנים עד שילמדו

השקעה היא תהליך של הכנסת כסף לנכס פיננסי, כגון מניה, אג"ח, נכס, סחורה או מדד שוק. כך ניתן להרוויח כסף מעליית הערך העתידית של ההשקעה. אז למה שמשקיעים ישקיעו במשהו? ובכן, יש הרבה סיבות למה אנשים משקיעים.

אנשים יכולים להשקיע כי הם רוצים לגוון את תיק ההשקעות שלהם או שהם רוצים להרוויח תשואה טובה יותר על ההון שלהם. הם יכולים גם להשתמש בהשקעה כבטוחה להלוואה כדי לעזור להם בהוצאות חירום.

יש הרבה יתרונות להשקעה אבל לוקח קצת זמן ומאמץ כדי ללמוד איך לעשות את זה טוב ולגרום לזה לעבוד בשבילך במקום נגדך.

השקעה היא דרך מצוינת להרוויח קצת כסף. עם זאת, לא קל למתחילים להתחיל.

ישנן דרכים רבות ושונות להשקעה והנפוצות שבהן הן מניות, אג"ח, מט"ח, קרנות נאמנות ותעודות סל.

השלב הראשון בהשקעה הוא בחירת ברוקר. ישנן אפשרויות רבות שאתה יכול לבחור מהן בהתאם לצרכים שלך – החל מברוקרים חינמיים המציעים תכונות בסיסיות ועד לאלו יקרות מאוד עם כל מיני כלי מסחר.

לחלק מהברוקרים יש תוכנית חשבון מדורגת שבה אתה יכול לקבל שירותים נוספים עם סכום הפקדה גבוה יותר.

אם אתה רוצה ייעוץ והכוונה פיננסית, בחירת יועץ או מאמן עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר שלך.

לא לשכוח לשמוע את הפודקאסט של עומר רבינוביץ'

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM