טיפים לערב גיבוש מוצלח

החלטתם לעשות ערב גיבוש לחברה שלכם בעבודה. כאשר אנחנו מדברים על ערב גיבוש אנו מדברים על אירוע כיפי, מגבש ובעל תועלות רבות לחברה שלנו.

ערב גיבוש בין המנהלים, אנשי הצוות והעובדים במחלקות השונות גורם בצורה ישירה לחיזוק מערכות היחסים בחברה, את ההירתמות של כל אחד מן חברי המחלקות לבית העסק ונותן להם את האפשרות להשתחרר מן העומס היומיומי ולפרוק הכל בערב אחד יחד עם החברים לעבודה.

יחד עם זאת, כאשר אנחנו מדברים על ארגון של ערב גיבוש אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש וכך גם אתם אמורים להתייחס אליה. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להפוך את אירוע הגיבוש שלכם למהנה, נוח ויעיל הרבה יותר. אתם איתנו?

לפני הכל – איפה אנחנו רוצים לעשות את ערב הגיבוש שלנו?

כאשר אנחנו מדברים על ארגון של ערב גיבוש יש חשיבות גבוהה ללוקיישן. אנו יכולים לעשות את זה באחד הבתים, באחד החדרים במקום העבודה, בטבע ואפילו לשכור מקום ייעודי לשם אותו ערב. אנו ממליצים כבר בשלב הראשוני ליצור גיבוש התחלתי ולשאול את העובדים היכן היו מעוניינים לעשות ערב גיבוש ולהתאים את הלוקיישן בהתאם לתשובות.

אף אחד לא רוצה להיות נהג תורן

זכרו, אף אחד לא רוצה להיות נהג תורן. זה פשוט לא כיף. אנו מאמינים שאתם לא תעבירו את ערב הגיבוש שלכם ביחד ללא שתיית אלכוהול. לכן, כבר בשלב הארגון הראשוני אנו ממליצים לכם לדאוג להסעות חזור לבית מערב הגיבוש. אגב, גם אם לא מעורב בערב אלכוהול וסביר להניח שיסתיים בשעה מאוחרת – דאגו לרווחתם של העובדים שלכם, שלחו אותם בשלום לבית.

בחרתם לעשות אירוע בחוץ – אל תשכחו לציוד ראוי

לאחר הרבה מחשבות החלטתם שאתם מעוניינים לעשות אירוע בחוץ, אין זה משנה אם מדובר באירוע לילה או יום, ביער או בים – עליכם לדאוג לציוד מתאים לשם תפעול האירוע. בין הציוד אליו תצטרכו לדאוג – כיסאות, שולחנות, תאורה מספקת, גנרטורים ואף השכרת מצננים לאירועים על מנת להפיק את המקסימום בשטח.

באנו לנוח, אם אפשר לחסוך את כל הנאומים המיותרים

ישבתם שעות על גבי שעות על מנת לארגן את הערב הזה ברמה הכי גבוהה שיש, כולם הגיעו והם פה למטרה אחת – לשכוח את כל אינטנסיביות היום-יום, לצחוק ולהנות. לכן, אם אחד המנהלים הכין נאום חוצב להבות אנו מציעים לכם לחכות עם זה לרגע בו נחזור חזרה לשולחן העבודה. כשמגבשים מגבשים כשעובדים עובדים.

הכינו לעצמכם תקציב מראש

לפני שאתם מתחילים ללכת לאיבוד, הדרך הטובה ביותר לארגן את האירוע היא לדעת מה הוא התקציב שלנו. ברגע בו אנו יודעים את התקציב שלנו אנו יכולים להיערך בהתאם.

לא חייב צלם מגנטים אבל לגמרי אפשר לתעד

אנו לא מפצירים בכם להזמין צלם מגנטים, אבל תסכימו איתנו שיש משהו כיף במעט תיעוד של האירוע. להיפגש עם חברים לעבודה והפעם במתכונת קצת שונה. לכן, תדאגו לעשות מעט תמונות, להסריט רגעים מן הערב ולשלוח אותה במייל יעודי או אפילו בקבוצת וואצאפ. אנחנו מבטיחים לכם שעוד תגיעו לסרטונים האלו בעתיד!

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM