טיפים לערב גיבוש עובדים שאף עובד לא ישכח

אם אתם מחפשים אחר טיפים לערב גיבוש עובדים שייזכר שנים קדימה, העובדים שלכם חשובים לכם כנראה. מעבר לכך, אתם כנראה מבינים את המשמעות העמוקה והקשר בין עובדים מגובשים לבין פעילות עסקית ענפה. בסופו של דבר, עסק מגובש בתוך עצמו, הוא עסק שיש לו יתרון על עסקים אחרים.

כיצד אתם מדמיינים את ערב גיבוש העובדים בארגון שלכם? האם אתם מדמיינים ערב אינטימי הכולל משחקי חברה והדרכות שונות? אולי דווקא אקסטרים או אקשן באמצעות שלל משחקים אחרים? ככה או ככה, כנראה שערב הגיבוש חשוב לכם, ואתם גם מבינים את החשיבות שיש בערבים האלו עבור הארגון. ערבי גיבוש לעובדים יכולים לכלול מגוון אטרקציות שונות, לרבות אטרקציות הכוללות גם את משפחות העובדים. בסופו של דבר, הכול עניין של תקציב, יצירתיות ויכולת להוציא לפועל את הערב. אז בלי הרבה דיבורים, קבלו מאיתנו כמה רעיונות לערב מהסוג הזה.

לייזר טג – גיבוש לעובדים צעירים או צעירים ברוחם

בין אם העובדים צעירים או צעירים ברוחם, אנחנו ממליצים לכם על אחד המשחקים הכי פופולאריים בארה"ב, לייזר טג. מדובר במשחק רובים (רובי לייזר, אל תדאגו) אשר מתבסס על ספירת נקודות. בכל פעם שאתם פוגעים ביריב, אתם מרוויחים נקודות ולבסוף מוכרז המנצח או הקבוצה המנצחת.

יש לקחת בחשבון, לייזר טג כולל גם ריצות ומעבר בין מכשולים, הסתתרות במקומות מחבוא ועוד. אם העובדים אוהבים את האקשן הזה, מעולה. אם לא, בואו נעבור לטיפ הבא, משחקים בחללים סגורים לעובדים בארגון.

משחקים בחללים סגורים – חדרי בריחה ליום גיבוש

אם אתם מחפשים אחר חדר בריחה ליום גיבוש לעובדים, אתם פועלים מדויק! האטרקציה של חדרי בריחה היא אופציה פשוט מעולה, במיוחד אם העובדים שלכם אוהבים להפעיל את הראש. חדרי בריחה לימי גיבוש מאפשרים לעובדים לפתור ביחד חידות, להימלט מחדרים שונים ולגבש תוכניות פעולה ביחד (כדי להימלט מהחדר).

אופציה מעולה עבור עובדים שפחות אוהבים אקשן וריצות, אבל כן אוהבים אקשן אינטלקטואלי ומסתורי. ישנם חדרי בריחה בנושאים שונים, כאשר פתרון החידות תמיד מתמקד ומתבסס על הנושא של החדר. פחות התחברתם? בואו נעבור לטיפ הבא, פיקניק OUTDOOR.

פיקניק יום גיבוש לעובדים

אחת מהאטרקציות הכי כיפיות היא האטרקציה של יום פיקניק לעובדים בתור גיבוש טעים. בסופו של יום, מי לא אוהב יום גיבוש הכולל קייטרינג, אולי אפילו קייטרינג שף? פיקניק לעובדים יצריך ממכם להתארגן על לא מעט ציוד, ככה שזה חסרון מסוים, חשוב לזכור את זה.

תצטרכו גנרטורים להשכרה, מזגנים ניידים, פתרונות הצללה ועוד. אם יש לכם את האפשרות להתארגן על הציוד הזה, מעולה. אם לא, אתם יכולים גם לקבל את הסיוע ש חברת הפקות מקצועית. חברת הפקות תוכל לארגן עבורכם יום גיבוש לעובדים מ-א' ועד ת'.

פארק הירקון תל אביב יום גיבוש לעובדים

צריכים לארגן יום גיבוש לעובדים במרכז? אנחנו מזמינים אתכם לזכור שאחד הפארקים היפים והגדולים בארץ נמצא כאן בתל אביב, פארק הירקון. תוכלו לאתר בפארק מסעדות ובתי קפה, מקומות ישיבה, מתחמי אירועים ועוד. כך או כך, תרוויחו נוף יפהפה, אוויר טוב וגיבוש איכותי לעובדים.

המאמר נכתב באדיבות אתר יער בראשית.
https://yaar-bereshit.co.il/

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM