לוקיישנים מובחרים עבור משרדים להשכרה במרכז

ייתכן שאתם מעוניינים לשכור משרד בתל אביב, אולי משרד ברעננה ואולי ברמת גן. כך או כך, אתם לא תתפשרו על פחות מאשר סביבת עבודה נאותה, משרד נעים ואזור גאוגרפי נוח ואסתטי. בואו נבין ביחד כיצד נראה לוקיישן מובחר להשכרת משרדים.

בין אם אתם עוסקים בתחומי ההייטק השונים או בכל תעשייה אחרת וענף, אתם תרצו לעבוד באזורים בהם סביבת העבודה תואמת את רוח העסק שלכם. במילים אחרות, בדרך כלל משדרי הייטק יאהבו להימצא באזורי הייטק, כשם שמשרדי תיווך יימשכו לאזורים בהם יש משרדי תיווך נוספים. ואם אתם מחפשים אחר לוקיישנים מובחרים עבור השכרת משרדים ברעננה ובמרכז, הגעתם למקום הנכון. בואו נדבר עליהם, כיצד נראה לוקיישן מובחר עבור השכרת משרד?

טיפים לבחירת משרד להשכרה במרכז

לאחר שהתייעצנו עם צוות המומחים של חברת נדל"ן מניב העוסקת בתחום יזמות הנדל"ן, הבנו כיצד נראה הלוקיישן המובחר עבור השכרת משרדים. לפי צוות מומחי החבריה, שבעברם המקצועי ישנו רקורד מכובד של ייזום פרויקטים של נדלן, לוקיישן מובחר חייב להיות נגיש.

בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה ברעננה או בכל עיר אחרת, אתם חייבים נגישות. הנגישות מתבטאת בכך שבקרבת המשרד יהיו קווי תחבורה ציבוריים, ועדיף רכבת. ככה שהנגישות למשרד תהיה טובה יותר, ככה יימשכו אליכם עובדים יותר טובים ויותר איכותיים. וכידוע לכולנו, מקום עבודה שמושך אליו עובדים איכותיים הוא מקום עבודה שמציב תחרות למשרדים המתחרים. אז איפה תעדיפו להיות, בצד המתחרה או בצד שיוצר את התחרות בשוק?

שירותים (FACILITIES) בקרבת המשרד

ככל שיש היצע נרחב יותר של שירותים שונים בקרבת המשרד, כך המשרד יהיה נחשב אטרקטיבי יותר. משרדים להשכרה ברעננה שבקרבתם יש מסעדות, בתי קפה, חללי עבודה משותפים ועוד, הם משרדים יותר מבוקשים. וגם כאן, יהיה חשוב להדגיש את העובדה שעובדים איכותיים נמשכים למקומות עבודה איכותיים.

בין היתר, יהיה כדאי לבדוק אם בקרבת המשרדים יש משרדים נוספים אשר עוסקים באותם תחומים בהם המשרד שלכם עוסק. אם למשל אתם בתחומי ההייטק, יהיה מעולה אם תבחרו משרדים להשכרה בקרבת משרדי הייטק אחרים. וזה מוביל אותנו לטיפ הבא – פארקים של תעשיות והייטק.

משרדים להשכרה במרכז בפארקים ומתחמי עסקים

בימינו יש לא מעט פארקים של תעשיות והייטק, מתחמי עסקים ומרחבים של חללי עבודה שונים. בין אם אתם מחפשים משרדים להשכרה ברעננה או בעיר אחרת במרכז, נסו לאתר את אותם פארקים ולבדוק בהם מחירים ממוצעים להשכרת משרד.

הפארקים מאגדים בתוכם חברות שונות, תעשיות, ענפי הייטק ועוד, כמו גם מסעדות ובתי קפה, חדרי כושר, אפילו גני ילדים וכו'. הפארקים האלו מומלצים במיוחד עבור מי שמחפש סביבת עבודה מפרה ומספקת השראה.

כמה עולה לשכור משרד במרכז?

גודל המשרד הוא פקטור חשוב בקביעת מחירי משרדים להשכרה ברעננה ובכלל בארץ. בעוד שמשרדים בגדלים של 20 מ"ר מושכרים במחירים של אלפי שקלים בודדים בחודש, משרדים גדולים יותר יגיעו לעלויות יותר גבוהות, לעיתים גם עשרות אלפי שקלים בחודש שכירות. יהיה כדאי לערוך מחקר שוק ולברר את המחירים בעיר בה אתם מעוניינים למצוא משרד להשכרה.

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM