מוצרי פרסום ומתנות לעובדים

ראינו חברות כמו גוגל, פייסבוק ואמזון משתמשות בפרסום כדי להציג את המוצרים והמתנות שלהן לעובדים שלהן.

זוהי דרך מצוינת להראות הערכה והכרת תודה. ובגלל זה, אנו רואים יותר ויותר חברות מציעות מוצרים ומתנות לעובדים שלהן.

ניתן לייחס מתנות להיות החברים הטובים ביותר והאויבים הגרועים ביותר. הם סוף כל עונת חגים, אבל הם גם חלק חשוב מתרבות העבודה.

לא קל למצוא לעמית מתנה שמתאימה לו היטב. עם זאת, יש כמה רעיונות שאסור לכם לפספס השנה.

Pixlee היא מתנה מיוחדת לעובדים שלך שניתן להעביר על ידי Amazon Prime או USPS. טכנולוגיית למידת המכונה שלה לומדת מהם הפריטים הפופולריים ביותר בקטלוגים של אמזון, אטסי ו-Ebay. המכונה קולטת את העדפות המשרד שלך ומספקת מתנות לעובדים על סמך מידע זה.

Pixlee יכולה לחסוך לך זמן על ידי הפחתת עומס העבודה שלך במעקב אחר אירועי הענקת מתנות עם מערכת התזכורות שלה. זה מועיל במיוחד בתקופת החגים העמוסה כאשר אתה רוצה להשיג לכולם משהו אבל עדיין לא יודע מה הם עשויים לאהוב.

חשוב לוודא שהעובדים שלכם ירגישו מוערכים בעבודה ושיש להם יחס אישי למקום העבודה שלהם עם מתנות כאלו. תן להם לדעת כמה אכפת לך מהם ותגרום לזה להיחשב.

השימוש בשילוט דיגיטלי במקום העבודה הפך לטרנד נפוץ. שילוט דיגיטלי הוא מסר דיגיטלי אינטראקטיבי שניתן לראות על ידי כל העובדים או המבקרים במיקום נתון. בדרך כלל הוא מוצג על קירות מבנים, כיתות, חדרי המתנה, טרקליני עסקים וכו'.

שילוט דיגיטלי מסייע במתן מידע לעובדים על אירועים שוטפים ועדכוני חברה מבלי צורך להוציא כסף על פוסטרים מודפסים או עלונים. זה גם עוזר בהגדלת הפרודוקטיביות של העובדים על ידי שימוש בהודעות קליטות וסרטונים שרלוונטיים לדור של היום.

כרטיסי מתנה הם עוד סוג פופולרי של מוצר פרסום עבור מעסיקים המעוניינים לקדם את המותג שלהם בקרב עובדיהם ולהגדיל את מספר הפניות מעובדים כמו גם מלקוחות המוצרים או השירותים שלהם.

זה לא סוד שאנשים בסביבות משרדיות מעריכים ומכבדים מתנות. זו הסיבה שחשוב לחשוב אילו מתנות אתם יכולים לתת לעובדים שלכם על מנת לגרום להם להרגיש מוערכים ורצויים.

עבור רוב החברות, קבלת מתנה מהבוס שלהן היא עניין גדול. מחמיאים להם כשמקבלים כבוד כזה ולעתים קרובות יקדישו זמן להודות לבוס שלהם על מחווה כזו. עם זאת, כאשר הבוס אינו מחזיר את הסנטימנט, הדבר עלול להיראות כבלתי מוערך או אפילו כסימן לכך שלא אכפת להם מהצוות שלהם.

חשוב לוודא שהעובדים שלכם רואים במתנות האלה משהו יותר מסתם עסק והם מראים זאת בצורה שבה הם מגיבים ומגיבים.

מתנות מזומן ניתנות לרוב לעובדים כאות הוקרה. המטרה העיקרית של מתנות אלו היא להביע הכרת תודה ולחזק את הקשר בין החברה לעובד.

מוצרי פרסום ומתנות לעובדים הם דרך להגביר את המודעות למותג וחלון ראווה לערכי החברה. הם גם מספקים ללקוחות הזדמנות להתחבר לעסק ברמה האישית, מה שעוזר ליצור נאמנות למותג.

שילוב מוצרי פרסום במבחר המתנות שלך יעזור לך ליצור מתנות ייחודיות מותאמות אישית שמדברות רבות על התרבות והערכים של הארגון שלך.

סעיף זה מכסה מוצרים כמו מתנות לעובדים. זה כולל מתנות כמו חולצות, ספלים, עטים, מדבקות וכו'. זה מכסה גם פריטים כמו תיקיות תצוגה, כרטיסים, לוחות שנה וכו'.

מתנות לעובדים נועדו להראות את ההערכה של מנהיגי החברה כלפי עובדיהם. חלק מהמתנות הללו עשויות להיראות כתמריצים לעידוד עובדים לעבוד קשה יותר ומתנות אחרות עשויות להינתן כפרס על הישגים או אבני דרך בקריירה שלהם.

מאמר זה עוסק בכמה מהכלים והמתנות השיווקיות הטובות ביותר עבור העובדים שלך.

כמנהל שיווק, אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא לוודא שהצוות שלך מקבל חומרי שיווק ומתנות מעולים. עובדים שמחים יותר כשהם מקבלים משהו שהם אוהבים. וחשוב מכך, עובדים מרוצים עובדים קשה ויעילה יותר. במאמר זה יש כמה רעיונות נהדרים שתוכלו לשקול להשתמש בהם בחגיגות החברה או המחלקות שלכם עם חברי הצוות או הלקוחות שלכם.

מוצרי פרסום ומתנות לעובדים

• עטים בעבודת יד בהזמנה אישית

• שומרי מסך דיגיטליים

• ספלים בהתאמה אישית

• מחברות מותאמות אישית

מתן מתנות לא תמיד היה קל לעסקים ליישום. זה דורש הרבה תכנון ומשאבים. עם זאת, הודות לעזרה של עוזרי כתיבת בינה מלאכותית וכותבי תוכן, יצירה ושליחה של מתנות היא כעת הרבה יותר קלה לעסקים.

טכנולוגיה חדשה כמו עוזרי כתיבה בינה מלאכותית וכותבי תוכן מקלה על חברות לשלוח מתנות לעובדיהן בקלות. עסקים יכולים כעת לשלוח מתנות מותאמות אישית בהתאם למה שהעובד אוהב או הכי צריך – בין אם זה מחשב נייד חדש או חופשה משפחתית שנתית.

מתנות חג המולד של החברה אינן תמיד זהות. המחשבה היא שחשובה ובמיוחד עבור העובדים שלך.

הם יכולים לעזור לך לחסוך קצת כסף על ידי ביצוע מחקר בשבילך ולהעלות רעיונות. הם יכולים גם לעזור לחברה שלך להשיג משתמשים חדשים, ליצור תוכן ולהגדיל את המכירות.

כיום, יש לנו כל כך הרבה אפשרויות בכל הנוגע למוצרי פרסום ולעתים קרובות אנו רואים שצרכנים הופכים ליעד יותר מאי פעם. מאפליקציות לנייד ועד לאתרים, כל כך קשה להשיג את תשומת הלב של הצרכנים ולשמור על מעורבותם לאורך תקופה ארוכה היא אפילו קשה יותר מאי פעם.

חברות גם צריכות למצוא דרכים להגיע לקהל שלהן בצורה יעילה מבלי להוציא יותר מדי על מוצרי פרסום. כאן נכנסת לתמונה הבינה המלאכותית – היא עוזרת לחברות לייצר רעיונות על מה עליהן להוציא את כספן

כולם אוהבים לקבל מתנות במהלך החגים. בין אם זה עמיתיך לעבודה, בני משפחה או חברים, הענקת מתנות היא דרך מצוינת להראות להם שאתה מעריך אותם.

עם זאת, לא לכולם יש זמן ללכת לקנות את המתנה המושלמת. זה אפילו יותר גרוע אם אתה או מישהו שאתה מכיר לא אוהב לקבל או לתת מתנות. כאן מועילים מוצרי פרסום לחברה שלך!

חברות רבות החלו להציע מתנות ופרסים לעובדיהן, אך פעמים רבות לא הגיוני שהחברה תעשה את אותו הדבר. כתוצאה מכך, הם נותנים פריטים אלה כמתנות או פרסים ללקוחותיהם או ללקוחותיהם.

הרעיון מאחורי זה הוא שאתה אמור להיות מסוגל לתת חלק מהמותג של החברה שלך במתנה מהעסק שלך. זה יכול להיות כל דבר, החל מהלוגו שלך על ספל, חולצת טריקו עם שם המותג שלך, או אפילו כרטיסי "תודה" ממותגים בהתאמה אישית או פינוקים ללקוחות ולקוחות שמראים עד כמה החברה מצליחה במה שהם עושים.

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM