פרסום ברשתות תקשורת – האם זה רלוונטי ונכון לנו?

אם הגעתם לפה סביר להניח שאתם מתעניינים בפרסום ברשתות תקשורת שונות, כאשר אנחנו מדברים על רשתות תקשורת אנו מדברים על פרסום בטלויזיה וברדיו.

פרסום ברשתות תקשורת היא מלאכת מחשבת של ממש וצריכה להיעשות בצורה נכונה ובמקסימום בקרה. ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי, כך שבסוף המאמר הבא תדעו בדיוק מה זה פרסום בטלויזיה וברדיו ומה הם היתרונות.

פרסום בטלויזיה – לא רק במאה ה – 20

עסקים רבים בוחרים להשקיע את מירב הכסף שלהם בשיווק בדיגיטל, בכל זאת עושה רושם שכל עולם השיווק עבר לדיגיטל וגישות הפרסום המסורתיות כמו טלויזיה ורדיו פשוט נשכחו מאחור.

אך זה ממש לא נכון, גם היום רובנו מבלים שעות מול הטלויזיה בזמן מהדורת החדשות ותכניות הריאליטי השונות. שאלו את עצמכם מתי ראיתם לאחרונה חדשות, האח הגדול, חתונה ממבט ראשון או אפילו אחד נגד 100.

יחד עם זאת, יש אנשים שחיים את הדור הישן שעדיין לא יכולים לעזוב את מסך הטלויזיה וכמעט בכל שעה בהם הם בבית הטלוויזיה דולקת.

כאשר אנחנו מדברים על פרסום באמצעות הטלויזיה אנו מדברים על אחת השיטות השכיחות, המסורתיות והיעילות ביותר לשם קידום מוצר או חברה מסוימת. פרסום בטלויזיה נותן לנו את האפשרות להגיע לקהלי יעד רחבים מאוד ולקבל חשיפה מהירה, איכותית ובשעות מסוימות גם נישתית אל המוצר שלנו.

פרסום בטלויזיה נעשה דרך 2 שיטות, שיטה ראשונה היא באמצעות חסות והשניה היא באמצעות פרסום סמוי.

פרסום באמצעות חסות – כולנו מכירים את זה, "פרסומת הגמר", "התוכנית בחסות…" ואפילו פרסומות אשר מופיעות כחלק ממקבץ הפרסומות בין תוכנית לתוכנית.

פרסום סמוי – לצורך העניין רהיטים אשר נמצאים בבית האח הגדול ועליהם נמצא מיתוג ייחודי אשר מופיע ומקבל דגש בזמן התוכנית.

פרסום ברדיו: כן, גם ברדיו אפשר להגיע אל קהלים איכותיים!

כאשר אנחנו מדברים על פרסום ברדיו בישראל כיום אנחנו מדברים על למעלה מ – 30 תחנות ארציות ומקומיות. חלוקה זו עוזרת לנו להגיע בצורה מושלמת יותר אל קהלי יעד, לצורך העניין אם נרצה לפרסם מוצר ברמה הארצית נוכל לפנות אל רדיו ארצי אם נרצה לפרסם מוצר אשר מתאים לאוכלוסיה מסוימת נפרסם אותה בתחנה המקומית.

ברדיו נוכל לפרסם במגוון צורות, בפרסומות, חסויות ואפילו באמצעות עלייה לשידור תוך כדי ראיון. רדיו נחשב לאחד הדרכים השכיחות ביותר לקדם מוצר.

חשבו על זה, כמה פעמים לאחרונה יצא לכם לנסוע ברכב הפרטי? כמה מאותם פעמים הרדיו פשוט דלק לכם במקביל? מעטות הפעמים שזה לא קורה.

הרדיו פוגש את רובנו במהלך היום, כאשר אנחנו לא יכולים לגעת בשום דבר מלבד ההגה ואנחנו נמצאים יחסית בריכוז גדול. לכן הרדיו מקבל נפח ומשקל בעת הנסיעה. נכון להיום הרדיו נחשב לאחד אמצעי המדיה הבולטים ביותר ונהנה מכמות מאזינים של קרוב ל4.5 מיליון אנשים ביום.

פרסום בטלוויזיה וברדיו – מלאכת מחשבת של ממש

פרסום באפיקים אלו נחשב למלאכת מחשבת של ממש, כך אנחנו גם מתייחסים אליו. לכן, כאשר תרצו לקדם מוצר באמצעותם אנו ממליצים לכם לגשת אל בעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר יעזור לכם לטרגט ולהגיע אל הקהלים הרלוונטיים לכם כך שתוכלו למקסם את מחזור המכירות שלכם.

רוצים להגיב?

אודות BNM

צוות יועצים עסקיים אשר עוזרים לכם להבין טוב יותר את עולם העסקים ואת עולם ההשקעות והנדל"ן, אם יש לכם שאלות, אל תהססו וקראו עוד.

פוסטים אחרונים

הרשמה לניוזלטר של BNM